Biblionet Drenthe

Campagne voor Het Pauperparadijs

De zichtbaarheid in de regio was voor Biblionet Drenthe erg belangrijk. Dit in combinatie met een bekend regionaal cultureel initiatief kwamen zij uit op het idee om 12 keer 2 kaarten weg te geven voor het theaterspektakel Het Pauperparadijs. Aan ons de eer om hier een concept voor te ontwikkelen en daarmee regionale zichtbaarheid voor Biblionet Drenthe te creëren.

Doelstelling

Het vergroten van de regionale zichtbaarheid en het creëren van loyaliteit bij leden en (nog) niet-leden.

Contactmomenten

Wij ontwikkelden een interactieve zoek-en-win actie. Voorafgaand aan de actie hebben we in samenwerking met Biblionet Drenthe alle benodigdheden in kaart gebracht. Aan de hand van een werkschema en een goede taakverdeling hebben we samen de voorbereiding in goede banen geleid.

Social media

Content

Events

Pers

Landingspagina

PR

E-mail

Print

Resultaat

Meer likes, volgers en veel interactie op Facebook.

12 gelukkige winnaars met tickets voor Het Pauperparadijs.

Een radio-uitzending van RTV Drenthe waar onder andere medewerkers van Biblionet Groningen te gast waren.

Wil je dit ook?

Pam Miedema, Marketing & Communicatie Biblionet Drenthe

Wat vonden ze ervan

``We waren op zoek naar een goede vorm voor een publieksactie die in het teken stond van Het Pauperparadijs. De Goede Gastvrouw heeft hiervoor een zeer aansprekend concept ontwikkeld dat we zelf, met ondersteuning van de De Goede Gastvrouw hebben uitgevoerd. De actie was een groot succes, mede dankzij de goed doordachte projectopzet en het oog voor detail van deze vrouwen!``