Kantoor-Groningen
Marketingcampagne en onderzoek
Groningen, Peizerweg 97. Een vloeroppervlakte van 10 tot 10.000 vierkante meter, maar wie vult de ruimte? En waarmee? Om tot een waardevolle invulling te komen voor de verhuurder en de nieuwe bewoners, startte Kantoor-Groningen in samenwerking met De Goede Gastvrouw een marketing- en onderzoekscampagne.
Doelstelling
In gesprek komen met ‘mensen die ruimte zoeken’ en op basis daarvan tot een waardevol concept komen voor de invulling van Peizerweg 97.
Contactmomenten
Vanuit De Goede Gastvrouw hebben wij ondersteuning geboden bij de conceptontwikkeling, de campagne-invulling en het projectmanagement. Het projectteam bestond uit Kantoor-Groningen, VieAr, Walli, RAM online marketing en Bevana. In samenwerking met deze partijen hebben we diverse middelen ontwikkeld en ingezet om de campagne tot een succes te maken, zoals; (sub-)video’s, Adwords, social advertising, pers en meer.
Pers
Video & Podcasts
Infographics
Landingspagina
Social advertising
Call to action
Social media
Content
SEO & SEA
Sponsoring
Resultaat
Kantoor-Groningen is nu in gesprek met zo’n 100 potentiële huurders voor Peizerweg 97
95% meer bezoekers op de website
4% conversiepercentage
Daan Ruiter, eigenaar Kantoor-Groningen
Wat vonden ze ervan
``De samenwerking met De Goede Gastvrouw heb ik ervaren als professioneel, betrokken en prettig. Het is fijn om samen te werken met een partner die er voor zorgt dat alle betrokken partijen de juiste focus behouden.``