Kantoor-Groningen

Marketingcampagne en onderzoek

Groningen, Peizerweg 97. Een vloeroppervlakte van 10 tot 10.000 vierkante meter, maar wie vult de ruimte? En waarmee? Om tot een waardevolle invulling te komen voor de verhuurder en de nieuwe bewoners, startte Kantoor-Groningen in samenwerking met De Goede Gastvrouw een marketing- en onderzoekscampagne.

Doelstelling

In gesprek komen met ‘mensen die ruimte zoeken’ en op basis daarvan tot een waardevol concept komen voor de invulling van Peizerweg 97.

Contactmomenten

Vanuit De Goede Gastvrouw hebben wij ondersteuning geboden bij de conceptontwikkeling, de campagne-invulling en het projectmanagement. Het projectteam bestond uit Kantoor-Groningen, VieAr, Walli, RAM online marketing en Bevana. In samenwerking met deze partijen hebben we diverse middelen ontwikkeld en ingezet om de campagne tot een succes te maken, zoals; (sub-)video’s, Adwords, social advertising, pers en meer.

Pers

Video & Podcasts

Infographics

Landingspagina

Social advertising

Call to action

Social media

Content

SEO & SEA

Sponsoring

Resultaat

Kantoor-Groningen is nu in gesprek met zo’n 100 potentiële huurders voor Peizerweg 97

95% meer bezoekers op de website

4% conversiepercentage

Wil je dit ook?

Daan Ruiter, eigenaar Kantoor-Groningen

Wat vonden ze ervan

``De samenwerking met De Goede Gastvrouw heb ik ervaren als professioneel, betrokken en prettig. Het is fijn om samen te werken met een partner die er voor zorgt dat alle betrokken partijen de juiste focus behouden.``