iWink
Seminar ‘Maar, hoe dan?’
Er gebeurt veel in de zorg, ook op het gebied van digitale communicatie. Toch hebben marketing- en communicatieprofessionals veel vragen in de zorgsector. Om deze vragen te beantwoorden en deze professionals bij elkaar te brengen, organiseerde iWink op 1 februari het ‘Maar, hoe dan’-seminar. In samenwerking met het internetbureau verzorgden wij het concept en de realisatie.
Doelstelling
Marketing- en communicatieprofessionals in de zorg uit Noord-Nederland samenbrengen, inspireren én activeren.
Contactmomenten
Om als marketingcommunicatieprofessional gratis toegang te krijgen, kon je je aanmelden met jouw persoonlijke Hoe-vraag. Deze vragen werden vervolgens tijdens het seminar beantwoord. Het bijwonen hiervan was dus niet alleen ‘leuk’, maar ook heel leerzaam: iedereen kon gelijk aan de slag om een antwoord te vinden op zijn of haar eigen Hoe-vraag. Tegelijk kwam je in contact met andere marketingcommunicatieprofessionals uit de zorg.
Team
Events
Landingspagina
Communities
E-mail
Social media
Content
Dagvoorzitter Evelien Bouma
Resultaat
Zo’n vijftig marketing- en communicatieprofessionals geïnformeerd, geactiveerd én geïnspireerd.
Potentiële leads voor iWink met concrete vraagstukken waar zij op in kunnen spelen.
De marketingcommunicatie professionals gingen naar huis met negen antwoorden én negen nieuwe contacten.
Jurriaan Wentink, directeur iWink
Wat vonden ze ervan
``Het was een topdag met klanten en andere relaties uit de zorgbranche! Alle vooraf gestelde doelstellingen van het seminar hebben we behaald. En op een van die doelstellingen (er zelf zo min mogelijk stress van hebben) heeft De Goede Gastvrouw een hele grote positieve invloed gehad. Dat samen met de creatieve en organisatorische input maakt dat een dag als deze zo goed kan verlopen. We kloppen zeker weer bij ze aan!``